Uw woning verkopen

Wilt u ons inschakelen bij de verkoop van uw woning of van een ander object dan is een eerste gesprek geheel vrijblijvend. Het verplicht u tot niets en desgewenst is anonimiteit gewaarborgd.

Leidt het gesprek daarna tot een verkoopopdracht, dan maken we hierbij duidelijke afspraken.

Een essentieel onderdeel daarvan is het vaststellen van de vraagprijs.

Als startpunt maken wij hiervoor een waardetaxatie. Hierbij letten wij op:

  • de locatie en het oppervlakte van het woonperceel
  • het woonvolume
  • de kwaliteit en de staat van onderhoud en
  • de presentatie van het te verkopen pand.

Ter ondersteuning bieden wij u informatie over actuele, streekgebonden verkoopprijzen, gebaseerd op een gedegen kennis van de plaatselijke markt.
Nadat wij u de waardetaxatie hebben aangeboden, bepalen wij samen met u een realistische vraagprijs.

Voor de verkoop richten we ons op een passende en marktbrede doelgroep. Dit betekent onder andere dat we de kandidaat-kopers niet alleen in de regio zoeken, maar dat we ook rekening houden met de aankoopmarkt in andere delen van het land, zoals West-Nederland.

Een overzicht van activiteiten m.b.t. de verkoop:

  • Bellen of aanschrijven van de bij ons ingeschreven woningzoekers.
  • Het maken van een kleurenbrochure t.b.v. kandidaat-kopers.
  • Het plaatsen van de woning op www.funda.nl en op www.fransmuldermakelaardij.nl
  • Overleg met u over het al dan niet plaatsen van advertenties en eventueel het opstellen van een bouwkundig rapport.
  • In overleg met u, als verkoper, kan er een verkoopbord worden geplaatst.
  • Samen met u gaan we na hoe de woning het best gepresenteerd kan worden. Is het verstandig nog iets aan te passen aan inrichting, kleuren of ruimtegebruik? Zie ook enkele tips die we hiervoor hebben opgesteld (klik hier).
  • Alle activiteiten en contacten rondom de verkoop lopen via dezelfde contactpersoon: Frans Mulder.
  • Frans Mulder Makelaardij staat voor een persoonlijke benadering; we proberen kandidaat-kopers zoveel mogelijk aan te spreken via directe mondelinge communicatie en via de telefoon.